کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
نقش تبلیغات در شکل دهی باورهای اعتقادی بر اساس آموزه های قرآن کریم (1394) / سبحانی نیا ، فاطمه، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهسبحانی نیا ، فاطمه، نویسندهشماره بازیابی :380/MA عنوان :نقش تبلیغات در شکل دهی باورهای اعتقادی بر اساس آموزه های قرآن کریمتکرار نام مولف :استاد راهنما : مرتضوی ، استاد مشاور : سعادت نیاناشر:بی جا : بی ناسال نشر :1394لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=17107زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت42076380/MA / پایاننامه ارشددانشگاه معارفاصول عقایداسناد مرجعغیر قابل امانت