کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
نقش تبلیغات در شکل دهی باورهای اعتقادی بر اساس آموزه های قرآن کریم (1394) / سبحانی نیا ، فاطمه، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهسبحانی نیا ، فاطمه، نویسندهشماره بازیابی :380MA عنوان :نقش تبلیغات در شکل دهی باورهای اعتقادی بر اساس آموزه های قرآن کریمسال نشر :1394شناسه افزوده :استاد راهنما : مرتضوی ، استاد مشاور : سعادت نیا، نویسندهلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=17107زبان مدرک :فارسی فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت42076380MA پایاننامه ارشددانشگاه معارفرشته علوم قرآن و حديثاسناد مرجعغیر قابل امانت