دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

نقش تبلیغات در شکل دهی باورهای اعتقادی بر اساس آموزه های قرآن کریم (1394) / سبحانی نیا ، فاطمه، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهسبحانی نیا ، فاطمه، نویسنده
شماره بازیابی :‭380MA
عنوان :نقش تبلیغات در شکل دهی باورهای اعتقادی بر اساس آموزه های قرآن کریم
سال نشر :1394
شناسه افزوده :استاد راهنما : مرتضوی ، استاد مشاور : سعادت نیا، نویسنده
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=17107
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
42076‭380MA پایان‌نامه ارشددانشگاه معارفاسناد مرجعغیر قابل امانت

کاربران آنلاین :